Obchodné podmienky
Internetového obchodu www.fashionspy.sk
I. Úvodné ustanovenia a vymedzenie pojmov
- Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou
Obchodné meno: CHILLI CONTENT, s.r.o.
Sídlo: Tallerova 4, Bratislava - mestská časť Staré mesto 811 02, Slovenská republika
spoločnosť zapísaná v registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel Sro, Vložka číslo 47351/B
IČO: 36 816 825
DIČ: 2022427473
IČ DPH: SK2022427473
Bankový účet: SK45 0900 0000 0006 3168 7152
(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru, alebo služieb ponúkaného Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto VOP a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ako „zákon o ochrane spotrebiteľa“), Zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v platnom znení.
2. Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: obchod@fashionspy.sk
Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:
CHILLI CONTENT, s.r.o., Tallerova 4, Bratislava - mestská časť Staré mesto 811 02, Slovenská republika
3. Týmito VOP sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom a Predávajúcim.
4. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové sídlo.
5. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku prostredníctvom elektronického objednávkového formulára využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
6. Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.
7. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí vystupujú v postavení právnických osôb, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, ktoré konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti (Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa) sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
8, Zmluvou uzavretou na diaľku sa na účely týchto VOP rozumie zmluva medzi Predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami (ďalej aj ako „zmluva“).
9. Pojem kúpna zmluva zahŕňa kúpnu zmluvu uzatvorenú na diaľku, zmluvu o poskytnutí služby a zmluvu o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
10. Produkty sú tovary, služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené na Webovom sídle Predávajúceho (ďalej len ako „tovar“).
11. Pojem tovar zahŕňa aj elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči.
12. Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje webové sídlo na doméne s názvom www.fashionspy.sk
II. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy
- K uzavretiu kúpnej zmluvy a ku sprístupneniu elektronického obsahu dochádza momentom zaplatenia objednávky Kupujúcim.
- Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho.
- Kúpna zmluva môže zaniknúť aj v iných právnym poriadkom Slovenskej republiky vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany spotrebiteľa, alebo neuhradením ceny objednávky v lehote splatnosti.
- Predávajúci informuje Kupujúceho, že v prípade objednania produktov Kupujúcim, je objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil Kupujúci.
- Po zobrazení formuláru na vyplnenie kontaktných, fakturačných a doručovacích údajov Kupujúci vyplní tento formulár. V rámci formuláru vyplní všetky údaje označené ako povinné a je oprávnený vyplniť aj ďalšie nepovinné údaje. Všetky údaje vyplnené do formulára vyplní Kupujúci úplne, správne, pravdivo a aktuálne, za čo v plnom rozsahu zodpovedá.
- Údaje uvedené v objednávke tovaru sú Predávajúcim považované za úplné, správne, pravdivé a aktuálne, pričom za tieto zodpovedá v plnom rozsahu Kupujúci.
- Po doručení objednávky Predávajúcemu bude Kupujúcemu zaslaný potvrdzujúci email na ním uvedenú emailovú adresu ohľadom zaevidovania jeho objednávky Predávajúcim.
- Okamihom doručenia potvrdzujúceho e-mailu Kupujúcemu dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktorej predmetom je daná objednávka. V prípade pochybností o doručení potvrdzujúceho emailu alebo do okamihu jeho doručenia sa za okamih uzavretia kúpnej zmluvy bude považovať deň odoslania potvrdzujúceho emailu Kupujúcemu.
- Predávajúci môže upravovať objednávky až do okamihu odoslania objednávky tovaru.
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k objednanému tovaru jeho prevzatím a uhradením kúpnej ceny objednaného tovaru v plnom rozsahu. Nebezpečenstvo škody na objednanom tovare prechádza z Predávajúceho na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru Kupujúcim.
- Kupujúci je povinný prevziať tovar, ktoré sú mu dodávané na základe jeho objednávky tovaru, ktorá nebola Kupujúcim vystornovaná ani Predávajúcim odmietnutá.
III. Kúpna cena a platobné podmienky
- Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.
- Základným platidlom je mena euro.
- Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena tovarov, alebo služieb vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na Webovom sídle Predávajúceho. V kúpnej cene tovarov, alebo služieb nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov. Predávajúci je platcom DPH.
IV. Spôsoby platby
- Za tovar a služby na Webovom sídle Predávajúceho môže Kupujúci platiť týmito spôsobmi:
1.1 platba online prostredníctvom platobnej brány Gloogle Pay;
1.2 platba debetnými a kreditnými kartami Mastercard a Visa;
1.3 platba vopred prostredníctvom bankového prevodu;
1.4 platba online prostredníctvom platobnej brány Benefit Plus.
V. Dodanie produktov
- Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu tovary, alebo služby v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle čl. II. týchto VOP. Zvyčajná lehota kedy Predávajúci splní objednávku je okamžite po vykonaní úhrady zo strany Kupujúceho.
- Predávajúci je povinný dodať produkty Kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite spolu s daňovými dokladmi, ktoré sa vzťahujú k objednávke, a inými dokladmi, ak existujú a sú typické pre dané tovary prípadne služby.
- Spôsoby dodanie a cena za dodanie objednaných produktov:
3.1 odberné miesto v balíkoboxe – Packeta Z-box – náklady na doručenie vo výške 3,50 Eur;
3.2 kuriérom spoločnosti Packeta – náklady na doručenie vo výške 4,00 Eur.
VI. Odstúpenie od zmluvy
- Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.
- Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa:
a, prevzatia tovaru spotrebiteľom;
b, uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo
c, uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
3. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a, tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný;
b, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu;
c, tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
4. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
5. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
6. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty Predávajúcemu. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu Predávajúceho.
7. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy. Uplatnenie odstúpenia od zmluvy je možné uskutočniť aj prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je sprístupnený na webovej stránke Predávajúceho.
8. Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
9. Ak spotrebiteľ od zmluvy odstúpi, znáša náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
10. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. V prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi finančné prostriedky rovnakou formou, akou ich od spotrebiteľa obdržal. Meniť formu vrátenia finančných prostriedkov spotrebiteľovi, je možné len na základe súhlasu spotrebiteľa.
11. Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim.
12. Zásielky poslané v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy ako dobierka nebudú zo strany Predávajúceho prevzaté.
13. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre zmluvu, ktorej predmetom je:
a, poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu;
b, dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;
c, dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru;
d, dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze;
e, odanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený;
f, dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
g, vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal;
h, dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený;
i, dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom;
j, dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie alebo, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
14. Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu, ibaže Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
15. Spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, ktorých predmetom je poskytnutie služby a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená.
VII. Alternatívne riešenie sporov
- Akékoľvek spory vzniknuté medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý je postavení spotrebiteľa v súvislosti s existenciou, platnosťou, obsahom, výkladom alebo realizáciou týchto VOP, najmä v súvislosti s nákupom tovaru, budú prednostne riešené Alternatívnou cestou riešenia sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
- Alternatívnym riešením sporu (ďalej len „ARS“) je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z., ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
- Subjekty ARS sú zapísané do zoznamu vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Subjektom ARS je aj Slovenská obchodná inšpekcia.
- ARS môže začať iba na základe návrh spotrebiteľa. Subjekt ARS môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, ak spotrebiteľ podá návrh po uplynutí jedného roka odo dňa:
a, doručenia zamietavej odpovede Predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa nápravu, alebo
b, márneho uplynutia 30-dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal Predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú Predávajúci neodpovedal.
5. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
6. Všetky ďalšie informácie ohľadne ARS sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
7. Sťažnosti, alebo podnety Kupujúci môže taktiež adresovať aj priamo Predávajúcemu na adresu uvedenú v Čl. I. týchto VOP. Predávajúci zároveň odporúča Kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) Predávajúcemu adresovali na emailovú adresu Predávajúceho: info@fashionspy.sk
8. Akákoľvek sťažnosť, alebo podnet bude Predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení Predávajúci informuje Kupujúceho rovnakou formou, akou Kupujúci sťažnosť, alebo podnet Predávajúcemu doručil.
VIII. Záverečné ustanovenia
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich uverejnenia na webovej stránke Predávajúceho.
- Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek pozmeniť alebo upraviť znenie týchto VOP. Zmena VOP nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej uverejnenia na webovej stránke Predávajúceho, ak nie je výslovne určený iný (neskorší) deň nadobudnutia jej platnosti a účinnosti. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená ich umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho.
- Pri nákupe tovaru sú pre Kupujúceho a Predávajúceho záväzné VOP platné a účinné v okamihu odoslania objednávky tovaru predávajúcemu na vybavenie resp. v okamihu odoslania opravenej objednávky Predávajúcemu.
- Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty - Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na webovom sídle Predávajúceho.
Príloha č.1
Licenčné podmienky používania elektronického obsahu
Povinnosti Predajcu týkajúce sa podmienok používania Elektronického obsahu koncovým zákazníkom (v tomto texte označované aj ako „Licenčné podmienky“):
Predajca sa zaväzuje podmieniť nákup Elektronického obsahu odsúhlasením nasledujúcich podmienok zo strany Koncového zákazníka (v tomto texte označovaný aj ako „Používateľ, alebo Spotrebiteľ“) a uvedené Licenčné podmienky musia byť minimálne v tomto rozsahu jasne a zreteľne dostupné v internetovom obchode (web stránke) Predajcu. Túto povinnosť Predajca nemá v rozsahu, v akom mu to neumožňuje platné právo Slovenskej republiky.
Elektronický obsah. Elektronickým obsahom sa pre účely Licenčných podmienok rozumie akákoľvek Elektronický obsah alebo elektronická publikácia bez ohľadu na formát, v akom je vyhotovená.
Používanie Elektronického obsahu. Elektronický obsah je registrovaný na Používateľa. Predajca poskytuje Používateľovi nevýhradné a neprenosné právo prezerať, používať a zobrazovať Elektronický obsah neobmedzene veľakrát, výlučne len pre svoje vlastné, osobné použitie. Elektronický obsah bude považovaný za Predajcom licencovaný Používateľovi, ak Predajca neurčí inak.
Obmedzenia. Ak nie je špecificky uvedené inak, Elektronický obsah je chránený autorským zákonom. Používateľ nemôže predávať, prenajímať, požičiavať, šíriť, distribuovať, vysielať, sublicencovať alebo iným spôsobom priraďovať práva k Elektronickému obsahu alebo akejkoľvek jeho časti akejkoľvek tretej strane, nesmie odstraňovať popisy alebo označenia týkajúce sa vlastníctva uvedené v Elektronickom obsahu. Používateľ nesmie obchádzať, modifikovať, znefunkčniť či odstraňovať ochranu, ktorá chráni Elektronický obsah. Nebude tiež nabádať, napomáhať alebo autorizovať inú osobu, aby tak činila.
Odstúpenie Koncového zákazníka od zmluvy. V prípade Elektronických kníh je odstúpenie Koncového zákazníka od zmluvy možné len do času prvého užitia Elektronického obsahu, inak odstúpenie Koncového zákazníka (spotrebiteľa) nie je možné, nakoľko to vylučuje samotná povaha výrobku/služby
Príloha č. 2
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)
Komu
Obchodník: CHILLI CONTENT, s.r.o.,
Tallerova 4, Bratislava - mestská časť Staré mesto 811 02, Slovenská republika
e-mail: obchod@fashionspy.sk
Týmto oznamujem/oznamujeme* ,
že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............
– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) .............. –
Dátum ..............
* Nehodiace sa prečiarknite
Príloha č. 3
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:
CHILLI CONTENT, s.r.o.,
Tallerova 4, Bratislava - mestská časť Staré mesto 811 02, Slovenská republika
e-mail: obchod@fashionspy.sk
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné. Formulár sa nachádza aj na našom webovom sídle.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Tento eshop je certifikovaný http://www.pravoeshopov.sk